Keresés
Kedvencek
Belépés
Kosár

Segítség a rendeléshez

HázhozszállítáS, termékcsere és visszaküldés

Hogyan történik a házhozszállítás

A megrendelés után a csomagot a lehető leghamarabb átadjuk a GLS futárszolgálat számára, ekkor email értesítést küld a kiszállító cég, amelyben rugalmas kézbesítést tesz lehetővé, megadva új kiszállítási címet vagy időpontot. A kiszállítás napján újabb email értesítésben megadják a várható 3 órás időablakát a szállításnak.

A házhozszállítás díja

A házhozszállításért és csomagpontra történő szállításért egységesen bruttó 1990 Ft díjat számolunk fel, amelyet a rendelés legvégén a végösszeg tartalmaz. 30 000 Ft feletti vásárlás esetén a kiszállítás ingyenes!

Házhozszállítás ideje

Rendelésed leadásakor, amennyiben a termék készleten van, úgy a lehető leghamarabb átadjuk a futárszolgálat számára. A csomagot a rendelés leadása utáni 2-5 napon belül kézbesíti számodra a futárszolgálat. Kiszállítás státusz közben csomagod már a futárszolgálatnál van.

Személyes átvétel üzletünkben

Üzletünk Érden a 2030 Érd, Budai út 22. szám alatt található Apolló Sportbolt néven. Rendelésed leadásakor emailben jelezzük, amikor átveheted a csomagodat nyitva tartási időben. Nyitva tartás: hétfőtől - péntekig: 9-17.30 óra, szombaton: 9-13 óra között.

Át nem vett vagy visszautasított csomag elállás közlése nélkül

A jogszabály által adott 14 napos rendeléstől való elállás abban az esetben érvényes, ha azt jelzi számunkra elérhetőségeink egyikén. Amennyiben ez nem történik meg, a rendelésre az alábbi kikötések érvényesek, melyek általános szerződési feltételeink között is megtalálhatók. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a megrendelés leadásával egyidejűleg a jogszabály értelmében "távollévők között, elektronikus úton kötött szerződés keletkezik", amely jogokat és kötelezettségeket eredeztet mindkét fél részére! Ennek értelmében a webáruház köteles a megrendelt csomagot elküldeni, a megrendelő pedig kifizetni! Amennyiben a vásárló élni kíván az őt megillető 14 napos (indoklás nélküli) elállási joggal,( a csomag kézbesítési napjától számítva ) úgy ezt a csomag visszaküldésével megteheti, de a szállítási költség megfizetése alól nem mentesül, hiszen ez alól a webáruház sem mentesül semmilyen körülmények között sem! Minden feladott csomag után a Futárcég szállítási és visszakézbesítési költséget számít fel nekünk, amit minden esetben, a vállalkozásunknak ki kell fizetni! Ezért minden át nem vett, csomag után, a megrendelőnek díjbekérő számlát állítunk ki a szállítási és csomagolási költségről! Erre azért van szükség, mert az át nem vett csomagokkal vállalkozásunknak meg nem térített költsége keletkezik, amely áll egyrészt szállítási és visszakézbesítési díjból, az elhasznált csomagoló anyag költségéből, és a munkadíjból, amivel a csomagot összeállítjuk és szétszedjük! Az átadásra került díjbekérő összegén felül, a követeléskezelés során felmerülő minden további költség a megrendelőt terheli!

Fizetési lehetőségek és számlázás

Utánvétes fizetés

Utánvétes fizetés választása esetén a rendelés végösszegét a futárnál készpénzzel vagy bankkártyával lehet kiegyenlíteni.

Fizetés személyes átvételkor

Üzletben történő átvétel és fizetés esetén fizethetsz készpénzzel, bankkártyával és akár SZÉP kártyával is.

Bankkártyás fizetés

Bankkártyás fizetés esetén a végösszeg a rendelés leadásakor azonnal kifizetésre kerül. Webshopunk semmilyen, a bankkártyával kapcsolatos adatot nem tárol és nem is fér hozzá. A bankkártyás fizetés különösen biztonságos, mivel többszörösen ellenőrzött és felügyelt pénzügyi szolgáltató nyújtja. A bankkártyás fizetés lehetőségét a Barion nyújtja, akik biztonságos és egyszerűen kezelhető módon teszik lehetővé a bankkártyás fizetést.

Előre utalás

Előre utalással történő fizetés esetén a rendelés leadásakor díjbekérőt állítunk ki, amelyet a rendeléskor megadott email címre küldünk. Az email üzenet és a díjbekérő is tartalmazza cégünk nevét és számlaszámát, amelyre a számla végösszegét kérjük elutalni. A közleményben mindig tüntesd fel a díjbekérő sorszámát.

Ügyfélfiók és regisztráció

Regisztráció

Regisztrálni kétféle módon, a vásárlás során a pénztár oldalon vagy a felső menüben a belépés gombot megnyomva lehetséges.

Miért jó az ügyfélfiók

Az ügyfélfiók lehetőséget ad kedvenceid elmentésére, illetve rendelésedet is könnyen nyomon tudod követni és hozzáférsz az előző rendeléseid adataihoz.

Elérhetőségeink

‭+36 20 359 6107‬
info(kukac)apollosportbolt(pont)hu
Üzletünk: 2030 Érd, Budai út 22.
Nyitva tartás: hétfőtől-péntekig: 9-17.30 óra
szombaton: 9-13 óra

Küldj üzenetet

kapcsolat

Szállítási információk

További információ
crosschevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram