Hogyan történik a házhozszállítás
A megrendelés után a csomagot a lehető leghamarabb átadjuk a GLS futárszolgálat számára, ekkor email értesítést küld a kiszállító cég, amelyben rugalmas kézbesítést tesz lehetővé, megadva új kiszállítási címet vagy időpontot. A kiszállítás napján újabb email értesítésben megadják a várható 3 órás időablakát a szállításnak.
A házhozszállításért és csomagpontra történő szállításért egységesen bruttó 1990 Ft díjat számolunk fel, amelyet a rendelés legvégén a végösszeg tartalmaz. 30 000 Ft feletti vásárlás esetén a kiszállítás ingyenes!
Rendelésed leadásakor, amennyiben a termék készleten van, úgy a lehető leghamarabb átadjuk a futárszolgálat számára. A csomagot a rendelés leadása utáni 2-5 napon belül kézbesíti számodra a futárszolgálat.
Kiszállítás státusz közben csomagod már a futárszolgálatnál van.
Személyes átvétel üzletünkben
Üzletünk Érden a 2030 Érd, Budai út 22. szám alatt található Apolló Sportbolt néven. Rendelésed leadásakor emailben jelezzük, amikor átveheted a csomagodat nyitva tartási időben.
Nyitva tartás: hétfőtől - péntekig: 9-17.30 óra, szombaton: 9-13 óra között.
Át nem vett vagy visszautasított csomag elállás közlése nélkül
A jogszabály által adott 14 napos rendeléstől való elállás abban az esetben érvényes, ha azt jelzi számunkra elérhetőségeink egyikén. Amennyiben ez nem történik meg, a rendelésre az alábbi kikötések érvényesek, melyek általános szerződési feltételeink között is megtalálhatók.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a megrendelés leadásával egyidejűleg a jogszabály értelmében "távollévők között, elektronikus úton kötött szerződés keletkezik", amely jogokat és kötelezettségeket eredeztet mindkét fél részére!
Ennek értelmében a webáruház köteles a megrendelt csomagot elküldeni, a megrendelő pedig kifizetni! Amennyiben a vásárló élni kíván az őt megillető 14 napos (indoklás nélküli) elállási joggal,( a csomag kézbesítési napjától számítva ) úgy ezt a csomag visszaküldésével megteheti, de a szállítási költség megfizetése alól nem mentesül, hiszen ez alól a webáruház sem mentesül semmilyen körülmények között sem!
Minden feladott csomag után a Futárcég szállítási és visszakézbesítési költséget számít fel nekünk, amit minden esetben, a vállalkozásunknak ki kell fizetni! Ezért minden át nem vett, csomag után, a megrendelőnek díjbekérő számlát állítunk ki a szállítási és csomagolási költségről! Erre azért van szükség, mert az át nem vett csomagokkal vállalkozásunknak meg nem térített költsége keletkezik, amely áll egyrészt szállítási és visszakézbesítési díjból, az elhasznált csomagoló anyag költségéből, és a munkadíjból, amivel a csomagot összeállítjuk és szétszedjük!
Az átadásra került díjbekérő összegén felül, a követeléskezelés során felmerülő minden további költség a megrendelőt terheli!